Tuesday, May 19, 2015

Outo ja tyhjä olo

Okei lets face it.. Tuntuu tosi oudolta, tyhjältä ja turhaantuneelta kun ei enää voi mennä purkaa ja selvittämään päätä Gosuun. Joo kai mä voisin maksaa siitä mut ylläpito sen verran epäluotettava ja kieron oloinen ettei tee mieli heittää rahoja hukkaan.

Toivon vaan etten ole ainoa. No tuleepahan tää blogi taas enemmän käyttöön ja palvelee taas alkueperäistä käyttötarkoitustaan. Eli tänne luultavasti sitten tulevaisuudessa vuodan kaiken. Nauttikaa! :-)

4 comments:

  1. Et kyllä menetä mitään. Itse menin ostamaan superpassin ja lievästi sanottuna kaduttaa jo.
    Tuntuu, että koko saitti vaan ajelehtii täällä ilman mitään varsinaista tarkoitusta.

    Tällä tarkoitan siis sitä, että tuntuu että olemme edelleen aika paljon oman onnemme nojassa. Ehkä jopa vielä enemmän kuin ennen...

    Tietty tää nyt on vasta kolmas päivää, mutta ei musta ainakaan kauheen lupaavalta vaikuta. Kaikki kessat joissa mä oon yleensä pyörinyt ovat täysin kuoleet, monet kaverit loppasi. Sitä miettii, että mitä hittoa itse tuolla vielä tekee ,vaikka oonkin tosi kiintynyt Gosuun. .___.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww.. D:
      Mä itse kärsin tääl kunnon vieroitus-oireista. Ostin eilen gamestopista Resident Evil Revelationsin 3dssälle ihan siks et ois jotai muuta ajateltavaa kuin Gosu ja vaikuttaa toimivan.

      Ja joo itse edelleen teen sitä omaa forkkaa mut nyt just kauhee kiire töissä ja huomaan et +2h työmatka saa mut ihan kuolleeksi.

      Delete
  2. Heimoi, yritän nyt vielä täälläkin varmuudeksi ennen kuin jätän sut rauhaan. :c Oletko saanut Tumblrissa mun viestejä ollenkaan vai oletko vaan päättänyt ignoorata mut syystä a tai b?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei siellä. En todellaakaan ole päättänyt ignoorata sua. Kävin heti vastaamassa sulle kun näin tän viestin. Nyt vaan oon ollut tai yrittänyt olla ahkera töissä enkä ole Tumblrissa ehtinyt käymään. D:

      Delete